Support

SimSupport is er op gericht om de geleverde simulatoren maximaal te laten presteren en de gehele levensduur te verlengen. Wij garanderen een hoge uptime, maar mocht er toch een storing ontstaan dan zullen wij deze zo snel mogelijk oplossen.

De diensten die SimSupport biedt zijn bedoeld om de gebruiker periodiek en incidenteel te ondersteunen bij deze technische zaken. Proactieve betrokkenheid, flexibel handelen en lange termijn partnerschap staan hoog bij ons in het vaandel. Met behulp van deze kernwaarden zijn diverse systemen al meer dan 10 jaar onderhouden. Dit gebeurt wereldwijd, zowel op zee als op het vasteland.

Tot slot zijn de simulatoren zo ontworpen dat deze gemakkelijk te updaten zijn met de nieuwste technologieën. Dit gaat veroudering van het systeem tegen en zorgt voor een hogere effectiviteit over een langere periode.

Ontdek nieuwe opleidings- en trainingsmogelijkheden

Support op afstand

SimSupport biedt technische ondersteuning via de traditionele kanalen: telefonisch of via chatverbinding. In de toekomst zullen augmented reality middelen hier een grotere rol in gaan spelen. Ons doel is de gebruiker zo goed en effectief mogelijk te assisteren.

Support op locatie

Om ervoor te zorgen dat de simulatoren het maximaal aantal uren kunnen draaien en de levensduur te verlengen verzorgt SimSupport periodieke inspecties. Na elke inspectie ontvangt de gebruiker een inspectierapport zodat deze ten alle tijden op de hoogte is van de staat waarin het systeem zich bevindt.

In het geval van een storing wordt in eerste instantie gekeken of het probleem op afstand te verhelpen is. Indien dit niet het geval is komt een medewerker van SimSupport ter plaatse om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.